Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Powiatu Tucholskiego / Radni - Sesja
LV Sesja w dniu 27 października 2023, godz. 09:00, w sali 312 Starostwa Powiatowego w Tucholi, ul. Pocztowa 7
BR.0002.55.2023

Dyskusja

1.
Otwarcie sesji.09:14
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad – quorum.09:17
3.
Zgłaszanie propozycji zmian do porządku obrad.09:19
4.
Przyjęcie protokołów z LII, LIII, LIV sesji Rady Powiatu Tucholskiego.09:21
5.
Sprawozdanie z pracy Zarządu w okresie między sesjami.09:34
7.
Ochrona i promocja zdrowia na terenie Powiatu - funkcjonowanie powiatowej służby zdrowia.10:17
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Powiatu Tucholskiego na rok 2023.11:09
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Tucholskiego na lata 2023 – 2033.11:10
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podpisanie przez Powiat Tucholski umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej na rok 2024.11:14
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za usuwanie pojazdów z dróg i ich przechowywanie na parkingach strzeżonych oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od dyspozycji usunięcia pojazdu na rok 2024.11:15
12.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie statków lub obiektów pływających na rok 2024.11:16
13.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Powiatu Tucholskiego oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.11:17
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany nazwy oraz zmian w statucie Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Tucholi.11:18
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi według właściwości.11:23
16.
Podjęcie uchwały w sprawie poparcia działań Młodzieżowego Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego.11:26
17.
Funkcjonowanie szkół prowadzonych przez Powiat na podstawie raportu oświatowego za rok szkolny 2022/2023.12:13
18.
Składanie zapytań i interpelacji.12:18
19.
Wnioski i oświadczenia radnych.12:28
20.
Zamknięcie sesji.12:28