Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w ChojnieLXIV sesja Rady Miejskiej w Chojnie w dniu 22 lutego 2024, godz. 14:00, w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Chojnie przy ul. Jagiellońskiej 2

Dyskusja

1.
Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum do prowadzenia prawomocnych obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z LXIII sesji. (28.12.2023 r.)
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Informacja burmistrza o pracach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacja przewodniczącego rady dotycząca spraw w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdania przewodniczących Stałych Komisji Rady Miejskiej w Chojnie z działalności za 2023 rok.
7.
Informacja Burmistrza Gminy Chojna z realizacji art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za 2023 rok. Druk nr 1/LXIV/2024
8.
Sprawozdanie z działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Chojnie za 2023 rok. Druk nr 2/LXIV/2024
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Chojna na 2024 rok. Druk nr 3/LXIV/2024
10.
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie. Druk nr 4/LXIV/2024
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi. Druk nr 5/LXIV/2024
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Programu osłonowego wsparcia seniorów z terenu Gminy Chojna w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024 Moduł I. Druk nr 6/LXIV/2024
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, ich wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu rozliczania wykonywania takich usług. Druk nr 7/LXIV/2024
14.
Wolne wnioski i informacje.
15.
Zamknięcie obrad.