Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w MłynarachXIV Sesja-Radni w dniu 25 czerwca 2025, godz. 15:00, w Centrum Integracji Społecznej w Młynarach
RP.0002.6.2025

Dyskusja

1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Młynarach z dnia 21.05.2025 r.
Załączniki
protokol_13
4.
Sprawozdanie z pracy Burmistrza z okresu międzysesyjnego.
5.
Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
6.
Wnioski sołtysów.
7.
Przedstawienie raportu o stanie Gminy Młynary za 2024 r., debata nad raportem oraz udzielenie Burmistrzowi Miasta i Gminy Młynary wotum zaufania za 2024 r.
8.
Wykonanie budżetu za 2024 r.:
a)
przedstawienie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta i Gminy Młynary za 2024 rok,
b)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta i Gminy Młynary za 2024 rok,
Załączniki
Opinia RIO
c)
dyskusja nad sprawozdaniem,
d)
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta i Gminy Młynary wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta i Gminy Młynary za 2024 rok,
e)
przedstawienie uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Młynary za 2024 rok wraz z opinią,
f)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium,
g)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Młynary za 2024 rok.
Załączniki
Absolutorium
9.
Podjęcie uchwały w sprawie:
a)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Młynary na lata 2025 – 2036,
Załączniki
zmiana WPF
b)
zmiany budżetu Miasta i Gminy Młynary na 2025 rok,
Załączniki
zmiana budżetu
c)
ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta i Gminy Młynary,
d)
ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta i Gminy Młynary,
10.
Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski.
11.
Sprawy różne.
12.
Zakończenie obrad.