Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w MłynarachXV Sesja-Radni w dniu 10 września 2025, godz. 15:00, w Centrum Integracji Społecznej w Młynarach
RP.0002.7.2025

Dyskusja

1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XIV zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Młynarach, która odbyła się 25.06.2025 r.
4.
Sprawozdanie z pracy Burmistrza z okresu międzysesyjnego.
5.
Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
6.
Wnioski sołtysów.
7.
Przedstawienie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2024 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie:
a)
zmiany budżetu Miasta i Gminy Młynary na 2025 rok,
b)
zmiany Uchwały nr XI/84/2025 Rady Miejskiej w Młynarach z dnia 26 marca 2025 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta i Gminy Młynary na 2025 rok,
c)
ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówce oświatowej prowadzonych przez Gminę i Miasto Młynary,
d)
utworzenia związku powiatowo-gminnego pod nazwą „Związek Gmin i Powiatów Subregionu Zalewu Wiślanego”,
e)
określenia zasad sprawiania pogrzebu przez Miasto i Gminę Młynary,
Załączniki
Uchwała Pogrzeb
f)
ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta i Gminy Młynary (Błudowo 260),
g)
ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta i Gminy Młynary (Błudowo 261),
h)
ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta i Gminy Młynary (Młynary 04),
i)
ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta i Gminy Młynary (Podgórze),
j)
ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta i Gminy Młynary (Sokolnik),
k)
ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta i Gminy Młynary (Zaścianki).
9.
Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski.
10.
Sprawy różne.
11.
Zakończenie obrad.