Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Miejska w Pelplinie / Sesja Rady Miejskiej XV Sesja w dniu 25 września 2025, godz. 09:00, w Sali posiedzeń im. Adama Kaszowicza Rady Miejskiej w Pelplinie (Plac Grunwaldzki 2).
SBR.0002.6.2025.AK

Dyskusja

1.
Sprawy regulaminowe
a)
otwarcie sesji
b)
zatwierdzenie porządku obrad sesji
c)
przyjęcie protokołu ostatniej sesji
2.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin z prac w okresie między sesjami
3.
Informacja Burmistrza z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2025 r. - dane ogólne dot. budżetu oraz realizacja dochodów i wydatków przez jednostki organizacyjne Gminy Pelplin (druk nr 246)
Załączniki
druk 246
a)
opinia komisji
b)
dyskusja
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2025 r. - dane ogólne dot. budżetu oraz realizacja dochodów i wydatków przez jednostki organizacyjne Gminy Pelplin
4.
Informacja Burmistrza o sytuacji organizacyjnej, kadrowej i finansowej szkół i przedszkoli, po rozpoczęciu roku szkolnego 2025/2026 (druk nr 247)
Załączniki
druk 247
a)
opinia komisji
b)
dyskusja
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza o sytuacji organizacyjnej, kadrowej i finansowej szkół i przedszkoli, po rozpoczęciu roku szkolnego 2025/2026
5.
Informacja Burmistrza o realizacji właściwej uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendiów Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin dla uczniów i studentów za szczególne osiągnięcia naukowe i artystyczne (druk nr 248)
Załączniki
druk 248
a)
opinia komisji
b)
dyskusja
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza o realizacji właściwej uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendiów Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin dla uczniów i studentów za szczególne osiągnięcia naukowe i artystyczne
6.
Informacja Burmistrza o planach rozwojowych gminy (inwestycyjnych, promocyjnych, oświatowych, mieszkaniowych, komunalnych, organizacyjnych i innych) – informacja ustna
a)
opinia komisji
b)
dyskusja
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza o planach rozwojowych gminy (inwestycyjnych, promocyjnych, oświatowych, mieszkaniowych, komunalnych, organizacyjnych i innych)
7.
Projekt uchwały w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 249)
Załączniki
druk 249
a)
opinia komisji
b)
dyskusja
c)
podjęcie uchwały w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso
8.
Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Rajkowy (druk nr 250)
Załączniki
druk 250
a)
opinia komisji
b)
dyskusja
c)
podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Rajkowy
9.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Pelplin (druk nr 251)
Załączniki
druk 251
a)
opinia komisji
b)
dyskusja
c)
podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Pelplin
10.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r. (druk nr 252)
Załączniki
druk 252
a)
opinia komisji
b)
dyskusja
c)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r.
11.
Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2025 – 2040 (druk nr 253)
Załączniki
druk 253
a)
opinia komisji
b)
dyskusja
c)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r.
12.
Wolne wnioski
13.
Zakończenie obrad