Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Gminy Masłów
I Komisja do spraw Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 16 stycznia 2023, godz. 09:00, w Sali Samorządowej urzędu gminy – obrady w trybie hybrydowym (stacjonarno - zdalnym). Osoby chcące uczestniczyć w posiedzeniu hybrydowym proszone są o podanie imienia i nazwiska (lub loginu) oraz adresu mailowego, na który wysłany zostanie kod dostępu do posiedzenia. Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 13.01.br. do godz. 15:00 na adres informatyk@maslow.pl.

Dyskusja

1.
Otwarcie posiedzenia09:09
2.
Stwierdzenie quorum09:09
3.
Przyjęcie porządku obrad09:10
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej komisji09:10
5.
Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji w 2022 roku09:11
6.
Opracowanie planu pracy komisji na 2023 rok09:11
7.
Stanowisko Komisji w sprawie skargi nr S.1510.1.2022 z dnia 13.12.2022 r.09:21
8.
Sprawy inne09:21
9.
Zakończenie obrad09:23