Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Gminy Nowa Wieś Wielka
VIII Sesja Rady Gminy w dniu 17 grudnia 2024, godz. 08:00, w Gminnym Ośrodku Kultury
BRG.0002.8.2024.SG

Dyskusja

1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.08:08
2.
Wybór sekretarza obrad.08:09
3.
Ustalenie porządku obrad.08:10
4.
Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 3 grudnia 2024 r.08:11
5.
Sprawozdanie Wójta z wykonania uchwał Rady Gminy i działalności w okresie między sesjami.08:29
Załączniki
05. Sprawozdanie
6.
Wolne wnioski.08:32
7.
Odpowiedzi Wójta na interpelacje i wnioski zgłoszone na sesji w dniu 3 grudnia 2024 r.08:40
8.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Nowa Wieś Wielka na lata 2024-2030.08:42
10.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Nowa Wieś Wielka na lata 2025-2031.08:47
11.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Nowa Wieś Wielka na rok 2025:09:20
a)
wystąpienie Wójta Gminy w sprawie projektu budżetu,08:56
b)
odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z ewentualnymi autopoprawkami,08:58
c)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,09:03
d)
odczytanie opinii komisji stałych Rady Gminy,09:09
e)
dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,09:19
f)
głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.09:19
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości oznaczonej jako działka nr 2, położonej w Kobylarni.09:22
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowych położonych w Brzozie na rzecz właściciela nieruchomości przyległych.09:26
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości gruntowych położonych w Brzozie na rzecz właściciela nieruchomości przyległych.09:27
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2025 r.09:45
17.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Gminy Nowa Wieś Wielka na 2025 r.09:49
18.
Interpelacje i zapytania, wnioski i oświadczenia radnych.09:55
19.
Sprawy różne.10:06
20.
Zakończenie obrad.10:06